dinsdag 16 september 2014

Fotoweek 2014 is gestart!


Vanaf 12 t/m 21 september  is de Fotoweek in Nederland. Voor fotografen (like me) en alle andere mensen die geïnteresseerd zijn in fotografie is het dan moeilijk kiezen omdat het op heel veel plaatsen  in Nederland hele leuke fototentoonstellingen te zien zijn.
Afgelopen zondag ben ik naar Breda geweest. Heel mooi!
Op veel verschillende plekken in Breda zijn de fotoexposities te zien. Zelf ben ik in de buurt van Chasse park geweest. Daar zijn hele mooie foto's (vooraal in het groot formaat) geëxposeerd, bijna allemaal buiten. Je kan het trouwens gratis bekijken.
Hier onder een kleine sfeerimpressie met foto's gemaakt met mijn iphone:


Deze serie is mijn favoriet. Foto's zijn gemaakt door Gert
Verbelen en zijn serie heet "Naar de kern". Heel knap gedaan!
Leuk bedacht en mooi gemaakt, maar niet echt mijn cup of
tea. Fotograaf Koen Hauser; serie heet "Kijk! Mijn geluk".

Zelf gemaakt, tussendoor...jammer dat ik mijn
Nikon D3 niet bij me had.



Mooie maar vooral aparte beelden.
Naam van de fotograaf heb ik niet onthouden.

Mijn family was op een gegeven moment een beetje
verveeld.. hihi






Ik vond hele Chasse omgeving heel fotogeniek, mooie
gebouwen en kleurrijke omgeving ..



Nogmaals, echt de moeite waard om Breda te bezoeken deze week, ook als je niet gek bent op fotograferen...Het programma staat op http://www.defotoweek.nl.

Aanstaande zaterdag ben ik van plan om naar het Unseen Photo fair & festival te gaan. Dit festival vindt plaats in Amsterdam vanaf 18 t/m 21 september. Ik ben er vorig jaar ook geweest en het was super leuk; foto exposities, workshops en lezingen. Je kan ook een photo shoppen (;-)), ik bedoel foto's kopen.  Alles hier over kun je vinden op http://www.unseenamsterdam.com.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten