zondag 14 september 2014

Les geven en fotograferen


Deze week ben ik weer begonnen met les geven via de Zeeuwsephotoacademy.
"De zeeuwsephotoacademy is een initiatief van Hajo Hoffmann en Elsje van Ree, opgericht in mei 2013.
De zeeuwsephotoacademy wil met een breed aanbod van cursussen, workshops, lezingen, reizen en
andere activiteiten fotografie toegankelijk maken vooreen ieder die belangstelling heeft voor fotografie."

Vorig jaar waren de lessen verzorgd in Oostburg en vanaf dit jaar zijn de locaties Terneuzen en Goes aan toegevoegd. Ik vind het erg leuk om les te geven, dat had ik nooit van te voren verwacht. Ik zat ook erg tegenop toen ik dat voor het eerst deed. Maar het is zo leuk om een avond vol over datgene te praten waar je helemaal gek op bent, de fotografie. Tot nu toe zijn het allemaal hele leuke en aardige cursisten geweest die hun best deden om hun fotokennis te verrijken. Mijn nieuwe groep in Goes is een klein groepje die erg goed hun eerste les doorkwam. Er kwamen basis dingen aan bod, zoals camera bedienen, sluitertijd, diafragma en iso plus deze dingen combineren om een perfecte foto te maken als resultaat. Ik kijk er ook weer naar uit om mijn volgende les te verzorgen op locatie waar we de landschappen en architectuur gaan bespreken en fotograferen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten